i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

biasa terbiasa

Posted: February 28, 2010 by si blogger kerek in Labels:
3

saya ada kat tempat biasa
yang macam awak selalu nampak

dan saya pun terbiasa tengok awak 
sebab awak ada kat tempat biasa

tapi hari ni semua luar biasa
sebab awak kata, awak nak kurangkan yang terbiasa

'salah saya ke?' saya tanya
'silap saya' awak kata

tak banyak soal saya ikutkan saje
sebab saya tak biasa request awak kali ni

tapi saya ada kat tempat biasa
tempat yang saya selesa tu
tapi hari ni saya tak biasa 
sebab awak buat saya macam saya tak patut wujud dalam dunia awak

bila la ko nak membesar ni neynay...cepat2 la brubah jadi lebih sriyes.. jgn men2. sebab suke maen2 la sume orang ingat aku tak pernah sriyes. sebab tu sume orang angkat kaki. xpe la. at least aku jadi diri aku, dari hipokrit.

3 masuk angin kuar asap:

  1. being unusual is damn weird rite?

  1. cudnt agree more. but still try to act cool like usual

  1. kata-kata yg penuh misteri dan makna