i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

sumpah

Posted: February 14, 2010 by si blogger kerek in
4

sumpah
aku mampu untuk bergelak ketawa dengan kau tanpa henti
tapi aku kalah untuk diam kaku bila kau di depan aku

sumpah
aku boleh biarkan tangan kau dalam genggaman aku biar kita tak punya satu nahu
tapi aku sanggup berlari jauh dari sekadar melihat kau buat tak endah

sumpah
aku mampu kata segalanya, luah apa saja bila di depan dada kau
tapi aku tunduk kosong mahu ucap aku sayang kau

sumpah
aku sayang kau dan aku tak pernah bohong
tapi aku tak akan mampu bercakap tentang ini, jadi aku diamkan diri.

4 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    yup..

    pndamkn sje if itu lebeyh baek..

  1. gile.lame tak datang sini.,..akak punye internet cam babi sket..
    pndam? kalo tak terluah..luah kan saje pada dinding.itu yng selalu akk buat

  1. @ghostone - mmg tu lebih bek. if luah n memalukan diri wat pe kan. hohoho

    @lisa - hoh! ape comel2. jentik kang

    @SJ - xpe, blog ni mmg under construction slame sbulan.inila dinding aku, tp xleh ckp name org tu. sbb nnt die tau.mati aku. haha