i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

mudah untuk jadi doubleuani

Posted: February 6, 2010 by si blogger kerek in
2

selalu orang cakap, senang betul nak jadi aku. well, memang senang. mari kita tinjau dari aspek :


komitmen : pro   - xde komitmen untuk bayar duit umah sewa. muma boleh uruskan setiap bulan.
.                cons - jangan ingat tak yah bayar balik. buku 555 tu sentiase dalam poket muma. hahaha


duit          : pro  - oh, ni jangan risau. aku seorang penjimat. ade je duit celah-elah poket jeans. kadang-kadang ngan duit tu aku basuh sekali ngan jeans. tak sedar punye pasal. n selalunye kawan aku suke nk pnjam duit.so kite mintaklah balik bl da terdesak ok!
.               cons - ingat senang nak mintak duit utang tu balik? kirim salam. masuk tahun ke 2 pinjaman dari aku tu pun die tak bayo-bayo lagi. jadi pepandailah simpan duit poket baju pulak


kawan dan kereta : pro - ramai kawan aku ade kereta sendiri. so tak yah susah nak amik lesen ke hape ke. tunggu je dorang ajak keluar, nescaye dorang ar kene amik aku kat umah. memang praktikal idea ni. 
.                            cons : tgu ar kawan ko tu sampai dorang dtg. tetibe cancelled plan, lahabau sungguh. penat je siap2 tapi cancel. ade ke patut? tak patut sungguh


shopping : pro - oh, jangan risau. habit ini sangat tak aktif langsung tak layak panggil habit. panggil hobi d mase kaye, ok la kot. 
.              cons - aku akan amik sebanyak-baju dalam tangan. lepas pusing kedai 2 kali, aku letak balik tempat asal. segan nak jumpe cashier! aku pemalu. wakakakaka


kaki : pro - tak kan penat langsung bila tym bejalan. dari bukit bintang jalan kaki ke klcc ulang alik - no hal la beb! 
.         cons - mulut pun jalan sama kaki. membebel sane sini sebab penat tapi mampu lagi sebab aku memang suke gune kaki tuk g memane.


otak : pro - ntah
.        cons - terlalu banyak berangan. selalu over excited tuk mase sekejap. cepat boring. ini adalah tak elok ye tuk seorang aku. 

sooo...senang tak jadi aku? mo try???

2 masuk angin kuar asap:

  1. sy pon suke gune kaki.
    jln kaki dr nek beskal..
    tu lg menenangkan n mampu mengatasi mslh kecot perot.
    haha..
    time kaye,sy pon x kn beli baju.sbb rase cm byk nye lg baju yg x pakai.
    tp time kering??"alaa,nk baju tu"...

    hehehe..pe yg penting,kite jd diri kite sendiri kan..

  1. kecot perut? btl ke?? wahh.. arap2 btl.
    haha. duit tu essential bile die da takde. kan kan.
    jd dr sndr even org igt kite ni gl.haha