i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

pakai baju kancinglah suasa

Posted: February 19, 2010 by si blogger kerek in
6

dan setiap pagi
aku seboleh-boleh mahu terus penjamkan mata
mahu lari dari dunia nyata
hanya kerana satu sebab

dan setiap pagi
bila aku terpaksa juga buka mata
dan mula sedar dan peka
dan setiap kali itu aku akan perasan
kancing belakang baju dalam aku terbuka
dan sememangnya....

aku cuba untuk menjerit
tapi aku tiada daya itu
aku mahu bercerita
tapi pada siapa?

mereka akan kata aku gila
mereka akan kata aku mencari perhatian

tapi percayalah, sememangnya
aku semakin kurus
dan semua baju aku semakin longgar
termasuk baju dalam


hehehehe. aku harap aku semakin kurus ni bukan sekejap. tapi lame2. weee weee

6 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    ni makin kurus ke makin tak terurus?
    wakaka
    aku lain
    makin kurang kurus
    64 dah jadi 77 (beberapa minggu dulu 80)
    aku memang tak ada masalah
    aku main redah
    tapi satu masalah datang juga
    memang pening
    kena beli seluar baru lagi... aiseh

  1. hahaha. klaka la ko ni AJ.
    main2 btl berat bdn ko. hepi le tu kot.
    aku sarankan :-
    ko beli sluar begetah la. ko kurus ke nek badan ke, still bleh pkai.

  1. ko slh beli x..
    slh saiz kot..
    saiz Uk memang besar ckit..


    haha

  1. buduh ko ni. aku tak beli pn baju kat cni.
    ok aku tipu.
    tp yang aku pkai ni malaysia mari. xde slh size