i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

sabor weh sabor

Posted: February 16, 2010 by si blogger kerek in
8

dari tingkap bilik
ke pintu tandas
dari dapur
aku berlari-lari ke muka pintu
belum sampai lagi yang aku tunggu

dari subuh
dan sekarang usai sembahyang zuhur,
belum lagi dia tiba

sudah masuk seminggu
apa yang di fikirkan sampai sekarang tidak sampai lagi
aku yakin aku tak bersalah dalam apa-apa aspek kehidupan dia
tapi kenapa sehingga sekarang tak kunjung tiba?

aku lihat si jiran
dia seakan memahami apa yang aku rasa
senyum yang sentiasa di lapis kerisauan

yang mampu aku ucapkan
sabarlah. akan tiba juga lori sampah itu
jika tidak kunjung tiba juga untuk hari ini
aku akan tekad memaki majlis perbandaran.


geram ni geram! seminggu sampah tak amik2. berulat nanti!! tensi tensi

8 masuk angin kuar asap:

  1. hampeh!
    hehehe.
    igtkan ape la.
    haa taw pon kepentingan org2 itu.
    =)

  1. hahahahadoi...
    td baru smp lori sampah tu
    bikin panas tol.

  1. Yuki Yusuf says:

    kehkehkeh

    ingat tunggu apa la tadi
    kasi ngorat sikit driver lori sampah tu..sure datang awal nye..
    haha~

  1. nk ngorat cam ne.
    dorg tak pndang orang. dorang pndang tong sampah je. wakakaka

  1. faheypairan says:

    gitar ko sedang menunggu ko dtg amik dia bawak balik....

  1. waahh.. ko bikin pns..
    ko jgn wat aku belari balik mesia
    hahahah

  1. Anonymous says:

    buat aduan.
    aduan rakyat.
    biar berpeluh sikit ketiak-ketiak pembesar daerah.
    takkan orang bagi duit nak keringkan bulu-bulu bawah aircond office kot.
    kasi bising, baru depa tau macam mana orang melenting!

  1. da msk berita pun kes ni. tp same gak. langsuwei pun tau bile nak muncul n bl nk nyorok. manusia je yg reti2 bhase.