i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

adamaya

Posted: May 16, 2010 by si blogger kerek in
3

kenape ramai suke tengok adamaya? nape adamaya best?

because it wont happen in dis fucking life.

any other reason/s?

sebab actors ngn actress die? maybe, but dat is lame.

3 masuk angin kuar asap:

  1. huhuhu sane sini org update dn bckp pasal adamaya.
    ak tak tau mcm ne cite tuh
    sbb x suke tgk tv...best ker???
    smpi adk aku giler2 x nk terlepas.......

  1. tuan umah says:

    tu la pslnye. sume ckp sal adamaya. sbb tu ar tepakse tgk.nk tgk ape yg dorg tgk. tp dapek tgk kat tenet jo.. hihi.
    komen sal series ni ialah: berangan mmg best

  1. Anonymous says:

    dan memang. berangan memang best.

    mana ada sweet sangat hidup macam nih; but it is not impossible.

    aku suka tengok adamaya.
    serius aku suka.
    kenapa?
    sebab otak aku dah penat pikir pasal dunia yang terang2cukup busuk ini, jadi, tengok la citer2yang tak pakai tenaga macam nih. kan sweet tuh..

    nak tengok citer hantu dan masalah rumah tangga segala? maap. aku dah tak reti nak nangis2dan sedih depan tv. buang karan.