i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

punce aku mengarut sejak 2 menjak or sejak staon 2 taon lalu

Posted: May 18, 2010 by si blogger kerek in
1

mase tu aku memang teringin sangat nak anak angkat. aku tak tau kenapa. so aku beria pegi hospital, mane tau ade rezeki mase tu. biar pun tak kahwin lagi, aku rasa hidup aku akan complete dengan adanya baby. makin lame, impian mahu anak angkat semakin terpadam oleh sebab.... xde sape yang nak bagi baby!


so aku bincang balik dengan bayam. die kate, xpelah. tuhan da rancangkan perjalanan hidup ni. n to have a baby dalam mase ni memang tak tertulis. so aku pun ok kan je lah. maybe aku ni suke bertindak ikut perasaan. so after a few days, aku memang tau aku tak ready nak ade baby lagi. lagipun aku tak cakap ngan mama lg. nnt aku g keje sape nk jage? banyak kot duit nak gune. nursery lagi, pampers, susu bagai. erghhh.. buat naya anak orang je.

so last week, aku pegi hospital. sebab temankan bayam wat check up. kebetulan nurse yang aku selalu jumpa pasal baby2 thingy ni tetibe panggil aku.

Nurse : Wani, jom ikut I sekarang. ade something i nak tunjuk dekat u

Me     : Ha?? tapi i nak temankan isaac kejap

Nurse : No no no. come with me. this thing cannot wait

cepat aje nurse tu tarik tangan aku. aku pun tarik tangan isaac/bayam. kitorang masuk kat satu bilik ni. depan bilik ni ialah theater room. aku dengan bayam pandang keliling bilik tu. 

Nurse : You nak babykan, ni ade baby. new born baby

Me     : ha?? what??

Nurse : you nak ke tak nak? you tak nak, ade ramai lagi yang nak

Me    : eh nak nak

aku terus hulur tangan aku kat nurse tu tuk dukung baby tu.



BUZZZ!!!!! itula mmpi yang aku alami last week. aku cite kat kak fifi ngn mak die. mak kak fifi kate, anak tu rezeki. die kate nanti aku dapat rezeki blablabla. hmm :-? toi ka? 

bayam di tukarkan name kepade isaac kerana tampak cool (tampak? nk mkn penampaq?)

time kasih kerane meluangkan ms membace mmpi saye :]

1 masuk angin kuar asap:

  1. senget!
    hampir tertipu.
    jom ambik bb.
    kt mesia ramai org buang.
    gilo kan.