i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

first guy wh0 -

Posted: May 25, 2010 by si blogger kerek in
2

Aku pun nak gak tulis pasal lelaki. So here it goes.
Antara lelaki terawal yang aku kenal kat sini ialah Muhamad Danial Lam Tien Jien. Panggil Danial. Semua orang pun panggil dia Danial. First month aku memang bergadoh je dengan dia. Aku teringin nak rapat-rapat dengan dia, tapi perangai dia tu buat aku memang nak jeling je. And lepas sebulan tu, dia kene balik Malaysia sebab ade masalah ngan visa.

So aku teruskan jelah hidup aku. Lepak sana sini. Lepas tiga minggu tu dia datang balik. Aku ingat mau la sebulan lebih dia kat Malaysia tu. Tapi aku relax je and dah berazam nak settlekan gadoh-gadoh dengan dia. Aku tak nak jadi panas tak tentu pasal. Kira nak start fresh lah.

So start dari hari tu, the days went well. And after a few months we getting really close. Well I can tell that since he keeps laid his kisses on me. When we watched tv, dapat la kiss on shoulder. Sometimes Danial kiss kat my knees. Pipi jangan cakap la. Everytime pun dapat. Bila dalam kereta dia selalu nak pegang tangan.
Tapi bila mak die ade, suddenly dia berubah. Im not getting any kisses. I don’t mind that. But he is such a pretender bile mak die ade. Pfft! Im not pissed of or anything cos I knew that he is a mummy boy. I don’t have feelings for him since he is three years old baby boy. But please Danial, don’t pe such a player when you grow up. Owh, Danials new habit is… romantic tickles at stomach. Ergghh! Aku lari kawen ngn ko kat siam kang!

2 masuk angin kuar asap:

  1. dik, ko pedophile ke? xkan kut :P

  1. tuan umah says:

    haha kakak. budak tu yg dekat2 same aku, aku relax je. hahaha