i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Carut : ko! oi ko! jgn menipu

Posted: May 6, 2010 by si blogger kerek in
2

penah tak menipu? kononnye menipu untuk mase yang sekejap. tapi entah macam mane, tipu yang pertama terpakse lead untuk penipuan ke nombor-nombor lain. lepas tu dengan segera nya selain dari menjadi seorang anak, seorang lelaki/perempuan, seorang pelajar/pekerja tambah pula seorang penipu.

white sin? Original sin? sinister? sinus? hahaha. atau pun sinorita. haha lagi.

apa yang kite tipu tu kite ucapkan dan setiap apa yang di ucapkan tu ialah satu doa. doa yang sampai kat tuhan. kalo doa konon2 kite ade penyakit, nanti betul2 ade penyakit. haa xke naya? kalo nipu konon2 kite ni penah dapat anugerah dekan sebab melampau pandai watsoeva, tetibe nnt btl2 jadi kire ok gak le. tapi mslhnye dosa menipu tu dh dpt dl.

bile menipu kadang2 tereffect kat hati sesape. cam ne nak recover blik? haaaaa sape suh menipu, pndai2 la carik solution sendiri. dulu mama ngn arwah ayah slalu cakap 'siakap senohong gelame ikan duri, becakap bohong lelame mencuri'. klaka gile sebab asek dengar pepatah tu, bile masuk skola, bile cikgu tanya pasal pepatah tu memang aku la paling cepat nak jawab. jawab dalam ati je la. tak nak aku angkat tangan.

nape la aku tak nak angkat tangan. takut salah? tapi aku yakin je aku betul. tak pe, aku bagi chance dak2 cheerleader tu menunjukkan dorang gak punya brain yang leh pakai. muahahaha

2 masuk angin kuar asap:

  1. Aimy Yasmin says:

    ade orang dah biasa sangat menipu. smpai semua org keliling dia nak tipu. last2.. heh. tipu kecik2 tape gak. grr!

  1. tuan umah says:

    sapekah org itu! arggh.. bl da busted,malu sndr je kan. iskh3...