i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

hatiless

Posted: May 18, 2010 by si blogger kerek in
0

kadang2 berat langkah
kadang2 sesak nafas
kadang2 tersekat kata
kadang2 tertutup mata
orang keliling punya perasaan, dan kerana itu semua yang kadang2 itu terbuat selalu untuk jaga hati dan perasaan.

tabik spring pada mereka yang tak penuh tunduk dengan kata sanubari yang sentiasa punya rasa kasihan dalam hati. mereka ingin keselesaan diri dan mereka tau apa mereka mahu. atau bahasa kasar 'ko ni pentingkan diri sendiri!'. memang patut untuk pentingkan diri sendiri. tapi yang kita-kita ni tak tersampai ati biar hati yang lain terkedek2 tak di jaga.

biar malam2, atau di tikar sejadah asyik terfikir bila diri nak menjadi kuat tak peduli orang lain, tapi esoknya tetap lah kita-kita ni menjadi guardian. menjaga hati2 insan. kalau hati ni punya pintu yg boleh dibuka tutup, aku akan selalu usap ati aku. aku akan selalu tidorkan die dengan tenang. aku akan selalu bagi makan yang sedap2. biar ati aku ni hepi duduk dalam badan aku. kalaulah... cam biase.. berangan memang best

0 masuk angin kuar asap: