i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Carut : itali tali ali li i

Posted: May 19, 2010 by si blogger kerek in
5

dulu aku ade satu tali. tali yang aku ikat satu badan sampai jadi mummy.
dan aritu aku bukan stakat gunting tali tu, tapi aku siap gergaji tali tu.
tapi aku simpan semua tali yang terurai tu dalam luggage yang kosong. aku simpan elok2.
arap2 dah sampai mesia nnti die becantum lagi.

tali yang pada bayam pun aku sudah jampi bagi terbelah2.
aku bagitau sama dia, simpan tali tu elok2. kalau bercantum lagi,
bercantum jugelah kita. kalo makcik cleaner kat umah tu pungut tali tu, campak dalam laut
bagi ikan jaws makan. maka kite toksahlah main tali lagi

dulu2, memang la bajet best bile tau yang ade orang tunggu kite kat airport bile nk balik mesia
tapi bile orang tu abes minyak kat tengah jalan sebab saje2 tuang minyak kat lorong kecemasan tu,ataupun sedekah kat
tol gate girl sebelum aku nek kapal terbang lagi,
maka aku pun ngan rela hati nek taxi jelah.
aku xnak telepon2 gado2 nape ko tuang minyak, or sedekah minyak mahupun jual minyak
sebab aku tak nak kite bedua naik minyak jadi macam power rangers ngan raksaksa bertarung.
lagipun aku tau aku tak mampu nak buang tenage berlawan2 sambil menjerit2 'hiyaahhhhhh'!!!!

kau dulu pakai cawat je, sekarang suda pakai boxer.
aku plak dlu mndi sungai je, sekarang nak mandi swimming pool je.
bukan ni je yang lain, malah banyak gile babeng ar lain nye kite dulu n kite sekarang
kadang2 kite men 'buzz' kat ym pn asal cukup syarat je.

apo tah yang tak kono ngan kito duo ni.
ekau da jumpo awek baru yo?
ko eden yang da jumpo harry potter tuk ganti tempat ekau.

ape yang da mula da pun berakhir
tapi tak semestinya yang da berakhir tu tak boleh ade sequel nye kan?
sedangkan senario pun leh ade senario d movie, senario lagi, lagi lagi senario
tak kan kite tak leh plak kan.

kalo pamela anderson pun boleh kawen balik ngan laki die
tak kan aku tak leh kapel balik ngan ko kan
tapi kalo micheal jackson idup balik, memang aku lari dlu la weh!


jadi, biarpun aku patah hati, patah rusuk, patah jari, aku still yang dulu wak. meh lah kite kenal diri kite yg dlu2 tu. moga2 ade lagi rindu ko tuk aku n ade lagi rindu aku tuk ko.

aku tak sejahat dalam entri ni http://wazu86.blogspot.com 
aku cuma laksanakan tanggungjawab sebagai awek yang memahami. ko da xcontact, xkan aku nak terkedek2 lagi. aku bukan itik mahupun serama untuk berjalan terkedek2. oleh itu biarla...... biarla ape? entah. no idea. 

5 masuk angin kuar asap:

  1. alololo.
    kalo kuat jodoh korg..
    insyaAllah x ke mane.
    kan.
    doa sy sentiase bersame kalian.

  1. This comment has been removed by the author.
  1. oo xpe. bkn sedih. lg gelak ade. hahahaha. tggl nk gelek je. haha

  1. leyla says:

    along laila ingat italia .k..bye

  1. leyla says:

    along laila ingat italia .k..bye