i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

freakin retarded <--which is me

Posted: May 12, 2010 by si blogger kerek in
0

aku dapat message from shah dlm inbox fb yg mengatakan die bc entri2 marah aku tuk die.

post ni adelah tuk shahriman monteiro yang sgt di sayangi.

weh, im sorry shah. huwarrghhh :'[ aku tak tau nape aku nak emo bile jejauh ngan korang. ko patut tau yang entri2 tuk ko tu, yang ko bace tu, adelah entri mase asap kmarahan aku tengah berkepol2. sori sebab wat ko terase, lantas oleh sebab entri2 tu ko xnak komen2 lagi kat facebook.

aku tak de niat nak ckp cam tu kat ko <-- fuckin lame excuses!

weh,patutnye ko tau. kite dulu slalu hang out, kite slalu jadi tag team bile nak buli pet. ko adelah Pikachu n aku ialah Psyduck. tapi bile da jejauh cam ni, aku stil nak kite bahan2 pet yg cam slalu kite wat. tpi len lak jd bile ko macam asek nak remind aku betape aku ni jauh. aku xleh blahh!!! aku geram!

ko kate aku glue yang wat kite sume leh hang out reramai every weekend. aku still nak jadi glue tu even dalam fb. so bile ko asek remind betape jauhnye aku, aku jd nak marah. aku jadi emo. tapi bile lelame aku bc blik sume komen2 ko dlm fb, sbenanye meaningless je. aku yang teremo2. tapi bende pun da jadi. ko pun da terase ngan aku. im not sure if u still can treat me like u used 2. sebab ko kan makan dalam. hmmm, even ade smiley face kat message ko, aku tau aku da wat ko terase sgt2. even ko ade tulis 'bff' kat bawah surat tu, im not sure whether u still want me to hv dat title or not. its all up to u shah. its allup 2 u 2.n for me, u will always b my bff

patut ar lately ni jarang sgt nampak ko nyer komen kat fb. ko makan ati upenyer. patut ar even aku memporak perandekan picture2 n post ko, ko diam je. ko xmenjadi annoying cam slalu. depan mate, aku langsung tak kisah ko menjadi annoying or watsoeva. tp bile jejauh ni, payah ar... aku sgt cepat terase ohhh.. dlu hang out ngan ko yang satu kpale. skrg aku hang out ngan mnusia yg...ntah la nk ckp cam ne.

shah, im sorry weh... aku janji aku jd sekental kentang pas ni! komen la blik picture2 aku tu, tagged la aku kat itik ke kat pokok ke kat memane ke yg cam slalu ko wat. da bp taon kite kawan. jap aku kire. aku kenal ko mase umo 19 ke 20? kire da 4 taon woo kite kwn. penah ke aku wat cam ni kat ko..xpenah kan. so one obvious reason yang wat aku loklak dalam entri tu ialah sebb kite jaoh. if aku rs tak leh blah ngan ko dr dlu,xkan la aku ajk ko overnite kt umah family aku tu. aku hepi la weh. aku hepi bile ade ko. even pet tak brape hepi kadang2. hahaha. i dont mind dat. ahaha.

hmmm, shah ko bff aku! yang tehebat... kat sape aku nk tukar2 cd lg kalo bkn ngn ko. ngn sape aku nk men snap tgh2 mlm bute kalo bkn ngn ko, ngan sape aku nk mkn chicken rice shop kalo bkn ngn ko. ngn sape aku nak tag team buli pet smp ketuk2 meja kat kopitiam kalo bkn ngn ko. ngan sape aku nk kongsi prosperity burger kalo bkn ngn ko. sape lg nak kutuk aku ms aku baling bola bowling kalo bkn ko.sp lagi nk share lagu britney kalo bkn ko. aku ade satu rahsia nk bgtau kat ko. ko jangan marah eh. aku penah jatuhkan skuter ko. aku tak sngaje!!!! hihihi. sumpah aku tak sengaje. die tejatuh sndr. aku tlg angkatkan :p

shahriman monteiro ariffin, aku mintak maaf ye. sori, aku nyer english tak sebest ko,so aku tulis in bm. hehehe. shah, komen2 blik pls. aku akan jadi sekental bola bowling pet, sekuat kentut mike n seayu ekin. bwahahaha.

:D bff

0 masuk angin kuar asap: