i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

emosi kelakian

Posted: March 17, 2010 by si blogger kerek in
2

cerita ini ada kene mengena antara hidup dan mati. sume nama ditukar dan few other things.


Pluto : Malam ni nak g mane pulak?
Marikh : Entah la. Kite pusing je la mane2.
Pluto : Ok, ai siap sekarang. tunggu yu kat tempat biase
Marikh : Yu nak pakai baju cam mane?
Pluto : Kenape????
Marikh : Erm sorry. kite tak payah keluar malam ni. hari ni saya tak stabil
Pluto: KEnape??
Marikh : Dont ask.
Pluto : Kenape???
Marikh : Emosi lelaki saya tak stabil
Pluto : Emosi ape? Cerita cepat!
Marikh : Emosi batin saya tak stabil!!!
Pluto : Gulp. ok. kite jumpa bulan depan.

Hahahaha. it was so funny. i didnt mean to do dis 18sx entri. is this 18sx entry? i dont know. dats y i dont like labels. 18sx, 13pl, mars n venus n blablabla. mars n venus tu label ke? ntah la nak oi. makcik pun tak tau. sebab tu ar macik gune marikh ngn pluto.

2 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    S aya
    T ak
    R asa
    E mosi
    S aya
    S tabil
    yang tuh aku tau, tap ikalau bab emosi batin, erk.. yang tu agak konpius. wakaka

  1. haha. np ko confius? ko laki ma. aku lg la konfius sbb aku pompuan