i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

Si P n Si L

Posted: March 19, 2010 by si blogger kerek in
3

berikut adalah beberapa dialog: (perghh cam spm siot!)

Si P: saya tak nak ade pape pun dengan awak. kite kawan je
Si L: tapi nape awak bg respond kat sy?
Si P: sebab sy mmg ade hati kat awak. so sy bg la respond
Si L: tapi kenape awak tak nak kite ade label?
Si P: sebab sy tak nak.
Si L: saye janji sy jage awak, layan kerenah awak
Si P: saye tak nak. sy tak nak la

apekah yang tersurat n tersirat di sebalik dialog di atas?

a) si P yang obviously ialah Si Perempuan tak nak di label sebagai gf sebab masih rambang mate nak cari lelaki lain

b) si P tak nak Si L yang obviously Si Lelaki cakap gebang je lebih. padahal, lu pkir la sendiri

c) si P segan sebenarnya

d) Si P tak nak letak harapan bila diorang start di label. biar kawan sampai sepuloh tahun, kalau jodoh tak kemane.


motif sbenar entri: aku suke kat ko.. tp aku takut ko men men. huuuu... :( aku tau kite tak normal. tapi aku suke

3 masuk angin kuar asap:

  1. aku memilih (D) mungkin.

  1. lumut says:

    aku pernah mengalami situasi mcm ni........


    atr a ngan d....

    pilihlah aku rs due2 tuh betul.

    a-manusia perlu mencari yg betul2 sesuai..jgn men rembat je,

    d-sabar dan belajar dlm tempoh masa.ada jodoh x kemane...=)

  1. mayb jawapannyer ialah :

    E. si P xtau ape yang die cari.

    hohoho