i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

versi 1 hari jadi

Posted: March 23, 2010 by si blogger kerek in
4

Alkisah bermula sejak dari kecil
mengenal dunia yang hanya dengan kata mama
aku tak kisah tak berpunya bapa
atau bapa tak mengakui aku ialah anaknya
sumpah aku tak peduli
kerana aku tau aku punya mama

aku mungkin punca masalah bagi mama
waktu aku mula belajar memberontak
inginkan sesuatu yang tak mampu
mendambakan semua dengan tiket keinginan

kalau aku tahu aku akan menjadi manusia yang seperti dulu
aku janji tak mahu ditiupkan roh ke dalam hidup mama
biar roh aku terbang tanpa memberi kesan
dan hari ini aku janji memang mahu ditiupkan ke rahim mama
biar aku jadi punca gembiranya biar ia tak mungkin selamanya

arghhh.. besday muma nak dekat. cam no nih. tak kan nk bg bende alah piece ni. i need something else!! grrrrr rosak pale otak pikir dr semalam

4 masuk angin kuar asap:

  1. bc post ini.
    bergenang air mate ni awak.
    jgn sedih2 ye.
    saye kan ade.
    =)

  1. hu... jgn la bgenang2,
    nnt kite pn nk begenang2.
    kite da kuat skrg sejk mkn milo. hihi

  1. kimisai says:

    alololo
    bagi je cioman kat kat mum..kompom mum suke...hadiah bg la smething yg spesel...hehehe mum gua pon besaday 27 ni..heheh best2...

  1. kalo jarak sejongkal, da lamo da den p kasi ciuman muah2 smp pengsan.
    kasi duit saja. suh p beli adiah sndr. hahaha. kijam2