i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

oi oi sini jap

Posted: March 30, 2010 by si blogger kerek in
2

weh weh...
ko jgn la heboh2 nak kate aku hot.
tak baik tau. nanti aku tak terlayan kang, kate aku sombong.
dah mengundang duka lara kat hati sesape

even aku hot
aku ade kotak hati satu je
kalo da bahagi2 ngan family sume,
tinggal brape je tinggal
muat ke tuk ko.
aku sumbat je kang, kate aku kejam
if aku biar kang, kate aku tak amik kisah
cam ne tu.
if nak masuk gak dalam kotak ati aku tu
belaja la besempit-sempit.
ala, bukan lame pun,
da tua-tua nanti
kite bedua je
kan best tu.
berenang-renang ke hulu
berakit-rakit ke tepian
bersusah-susah dahulu
bersenang-lenang kemudian
so, ko nak masuk dlm kotak ati aku ke tanak?
bek ko masuk, free je kot.
takde cukai lak tu.
lagi best dari langkawi ko tau.
aku ulang balik
langkawi pun tak sebest aku
so cam ne?
da yakin nak masuk dalam kotak ati ke belum?
jangan risau la weh,
first aid kit aku da sediakan da
cukup tuk tampal mane2 luke yang ko ade dulu-dulu.
pelampung pun aku da sediakan
mane ar tau ko lemas bile aku peluk ko ke.
kalau ko ready nak masuk dalam kotak ati aku,
ko sms ok
type ON MANJA dan hantar ke 34344


ini adelah penangan kit kat. tak de kaitan ngan sesape dalam alam fana.

2 masuk angin kuar asap:

  1. Crazee Lazzy says:

    sayangggggggg hows life.. lame da gua x jenguk lu.. amacam?

  1. lu memang. suke wat wa terkontang kanting sorang diri. life is good bak kate LG.