i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

kaki aku cantek..kaki ko?

Posted: March 27, 2010 by si blogger kerek in Labels:
3

Teruslah berlari wahai kaki
Jangan berhenti
Jangan perlahan
Teruskan selagi kau tidak nampak garisan kebahagiaan

Jangan mengeluh sekarang wahai kaki
Jangan bazirkan masa untuk mengeluh
Jangan buang tenaga untuk mengeluh
Bila jumpa bahagia itu, kau boleh berehat selama mana kau suka

Tapi sekarang, teruskan berlari
Jangan berdecit kerana berpeluh sakan

Buat masa sekarang, teruskan berlari
Jangan peduli hal yang nampak curang warna bahagianya

Kuatkan semangat wahai kaki
Akan kita tiba juga di garisan kebahagiaan
Mungkin bukan hari ini,
Tapi aku pasti kita semakin hampir

Jangan risau tentang aku wahai kaki
Aku kuat selagi kau ada temani aku berlari

cewahhh.. esok2 nak tulis pasal perut pulak. hahaha

3 masuk angin kuar asap:

  1. teruhkan langkah
    teruskan berlari
    jangan toleh ke belakang
    kebahagiaan sedang
    menanti kau di depan.

  1. Anonymous says:

    wei..kaki2 jgn men...aku tau la kaki ko cantek...kaki aku ade bintang...wakakakakak...shut up!