i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

mati itu perlu

Posted: December 2, 2009 by si blogger kerek in
2

aku d ruang gelap
aku teringat yang aku di sofa
tapi kini aku d awangan
aku teringat aku terlintok
tapi kini aku tiada nafas

apa jadi?
apa jadi??

aku lenyap
aku pohon tuk kembali ke dunia untuk sesaat
aku mahu ganda pahala
tolong....

aku senyap
aku pohon tuk bersuara
aku mahu pohon maaf bonda
tolong....

goncangkan aku yang mati itu
Ya Tuhan
benarkah pemergian ini yang aku mahu?
aku syukur tapi mereka....



tebace atikel mati. rindu kat mama ngn angah. nak balik mesia.dem.

2 masuk angin kuar asap:

  1. kimisai says:

    mati itu bukan perlu,
    tapi wajib.
    mati itu bukan perlu,
    tapi mesti.

    pasti, wajib dan perlu berbeza kan??Ntah...

  1. ko suda kasi aku pening ni.
    *dush dush*