i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

tiba-tiba aku teringat

Posted: December 21, 2009 by si blogger kerek in
2

aku terlupa
penah suatu hari
aku minta pada tuhan supaya satu hari nanti kau hilang dari aku
dan hari ni baru aku teringat tentang itu

tuhan memang kabulkan permintaan aku tu
tuhan memang mendengar pohon doa aku tu
dan tuhan beri apa yang aku idam itu

dan entah kenapa
apa yang aku pinta itu
tak sama dengan apa yang aku patut rasa

walau aku jahit luka aku ni dengan benang emas
biarpun aku tenyeh dengan ubat termahal
tapi aku sendiri tak dapat sangkal hati aku memang luka

ini yang aku minta (this)
ini yang aku dapat (that)
padan muke aku kan
memang padan muke!!!!

2 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

  1. wooo? is dis 4 real? haha. thnx 4 d compliments. but i think ol my writing are juz sum shit. cox its all bout me n it do sound selfish.
    thnx again!