i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

cinte tak haram

Posted: December 5, 2009 by si blogger kerek in
2

aku tak harap apa yang aku rasa ni kau rasa jugak
walau seribu kali kau tinggalkan aku
kita tetap tau apa akan terjadi d tengah kejadian tu
kita akan terjumpe atau berjumpe
berpeluk sakan seperti tiada kesudahan

aku bisa tersengih bukan lagi tersenyum
dan kau terus waras bukan mereng menanggung rindu

dan buat beberapa hari selepas itu
kita tersedar kita tak sesuai dengan dunia bersama
dan terpisah lagi
dan ini kali ke enam
aku tak pasti bila akhirnya titik noktah pertemuan

makna rindu tahu
makna sayang pun tahu
makna cinta pun arif

but why its always doesnt fit
why its always seems wrong?

aku tak tau mengapa terbit perasaan rindu
padahal yang terjadinya i hate u
percayalah aku sudah palingkan hati aku
aku sudah jauhkan jasad aku dari semua kaitan dengan kau

tapi aku akan tunggu bila akan jadinya kali ketujuh



hahahaha...sweet kalo ade love cam ni.tp penat le keje nk pisah je. bile jth cinte, makan ice cream pun cam mkn plastik.

2 masuk angin kuar asap:

  1. manusia je yang kadang2 buat kan cinta mcm haram.
    bagus! aku suka ini

  1. mmg! mnusia tu yg wat cinte tu cam haram! sbb ati dorang haram!!! jantan bodo!