i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

otak aku belanggar

Posted: December 7, 2009 by si blogger kerek in
6

tengah sedap2 aku duk melepak depan laptop dengar lagu sape lagi kalo bukan avenged sevefold - dear god. tetibe message masuk handphone malaysia yang aku selalu topup tapi tak gune2. message dah ler mahal. orang call aku pun aku gak kene charge. apeke sengal. aku dapat msg yang membuatkan otak aku belanggar. belanggar sesame sendiri. tapi tak de kemalangan jiwa. just kemalagan hati.

" tetibe sy rs cam nak nanges jer.. rindulah kt ko. sy akn sntiasa rndu ko spnjang hayat sy. love u"

and i was like OMG! wat is dis! mengapa manusia itu yang sebenarnya jauh makin dekat?? aku dengan cool baca banyak kali macam tak pecaye. hampir tenganga tapi mampu lagi mengekalkan keayuan walau duk sorang2. aku letak balik phone. aku amik balik, aku bace balik. dapat lagi satu message. tak sabar nak bukak. sampai tersasul jari aku ni. confirm si sy tu kate die salah send message. cisss.. mengape salah send msg kat aku?!!

" Had penggunaan anda telah ...... RM3 akan di masukkan ke dalam akaun anda" CELCOM.

hapada.. penat aku bukak, celcom yang kasi. terus delete. bace balik message tadi. aku rase tak puas ati. tak kan cam nak nanges je? nanges la betul2. tp apakan daye, aku mampu biarkan message tu tak berbalas even no uk baru topup. hepi? tak..eh ye hepi. tapi tekujat lebih sebab tak sangke. adekah salah anta message. ok tak pe. biarkan dulu.

message masuk lagi.

"sy nk pegi kje. ko duk sane take care tahu!bye2"

betul ke tuk aku? senyum je. jangan over2.

bila jauh baru tau... bila dekat tersipu malu
manusia memang begitu
ego itu kan penting kekal macho



aku tak tau, aku tekan pencarut terulung blog o stomp my world blog. haha. lantak la labu... ini la keje orang tak de kawan.

6 masuk angin kuar asap:

  1. Anonymous says:

    sebenarnyaaa..
    aku yg topapkan..
    gunakan tanpa was was taw~

  1. mr.kordes says:

    wow!cinta hati ke waks?

  1. Yuki Yusuf says:

    heh
    agak dajal di situ kalau dapat mesej macam tu

    dajal sekali

  1. achong ~ aku da agk ko yg topupkan.tp aku xmo gn,segan do
    .
    pkcik kod ~ bese la jiwe i ngah remaje. len la cam ko tu pkcik. opss... :))
    .
    koyuki ~ mmg pn agak djal.rase nk bg mkn terompah

  1. hehe.
    plz admit it k.
    u mmg waiting for it kan.
    kan kan kan.

  1. Anonymous says:

    Fantastic website, I hadn't noticed historyku.blogspot.com before in my searches!
    Carry on the wonderful work!