i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

cross ur heart!!

Posted: December 27, 2009 by si blogger kerek in
3

aku memang arif pasal cintan2

bagi je situasi
aku kasi penangan advice yang cantik
aku ikut logik dan ikut psychology

tapi aku terlupa untuk bekalkan itu semua untuk diri aku

dan kali ini entah kali ke berapa ratus juta kali
orang teringat kat awak encik pet

encik pet,
awak ingat tak before orang datang sini
kite tengok cerita disney UP
start dari hari tu, ape kite nak janji
confirm kite mesti cakap
'Cross ur heart! cross it! cross it!'
orang akan cakap sampai awak betul2 pangkah hati awak
and awak akan cakap sampai orang betul2 pangkah hati orang

dalam message-message sebelum2 ni pun awak ade sebut.
tapi sekali je dalam mase berbulan-bulan orang kat sini

macam mane la awak sekarang?
tipulah kalau orang tak nak amik tau
orang mengintai dari jauh
orang memang tak sangka kite ade relationship
sampailah awak betul2 hilang

hati ni macam mane?
awak terfikir tak?
sesak nafas ni
bengkak mate ni
sayu jiwa ni
ketar jari ni

even awak datang mintak maaf sekali pun
even awak bagi tau yang kite akan tetap ok
hati ini dah TERluke
bukan suka-suka nak luke

encik pet,
jagalah diri baik2



aku tak kate aku kuat. bak kate 'aku lucky laki - aku juga bisa nangis bila kekasih hatiku, pergi meniggal kan aku~~

3 masuk angin kuar asap:

  1. broken hearted?..aku tak mau bagi nasihat
    aku tak mau suruh kau sabar
    akau tak mahu suruh kau teruskan hidup..bukan kerana aku tak peduli

    tetapi..hanya kau saja yang tau..
    dri kau..dan sakitnye rasa itu..

    ur choice

  1. Anonymous says:

    deiii...lu ingat apa yg gua dah membebel kat lu itu ari...stakat sayng not good enough!!!

    --sera--

  1. mak aih kakak ni. garangnye.
    kakak.. tlg phm perasaan adek pls. hehehe