i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

kan da kate

Posted: December 24, 2009 by si blogger kerek in
15

haa.. aku dah cakap
bende ni memang memalukan...!!
memang malu sendiri je.
bodo ni..
aisheh.
pelukah aku mengadap die semate
or besuare cam aritu sehingge memalukan kutu rambut aku ni?
dem dem dem

oh aku rase nak lempang jiwe aku

15 masuk angin kuar asap:

  1. ko ni stail gak..
    blog ko stail..
    haha..lawak jgk..
    ad kawan ak ckp..
    dalam dunia ni..
    ad 2 benda yg memg x penah adil..
    cinta dan peperangan..huhu..;)

  1. fuyoo.. stail kah?
    ni bkn stail... ni namenye mengarot. orang tak de keje mmg la cam ni blog die. muahaha.
    .
    sebab tak adil la cinta tu best.
    sebab tak adila la perang tu tak penah nak tamat. (yeke??)

  1. haha..
    iye kot..
    sebab takda plak kawan ak 2 bt xplanation lebih2 lepas 2..
    haha..
    ko betol ke kat manchester?
    bt apa?jual kebab eh..
    mwahaha..

  1. hahaha.. kite anggap je tu jwapan die.
    .
    a ah, kat m'cr.
    mane lak jual kebab... jual mesia.
    baru la truly asia. hahaha. jom join

  1. xpala..
    ak x mau jd pengkhianat negara..
    haha..
    bes la dpt study sn..
    weh,kalau balik nnt,bawak ak salji sekilo..
    ko bubuh garam ats dia,jd lama ckit baru cair..
    hahah..

  1. wa baik ko ni. mesti dak PLKN ni. hahaha..
    mmg best if dpt stadi sini.tp mslhnye aku tak stadi sini. aku jd tukang urut part time kat sini. btl...
    jgn kan sekilo.. lbh pn aku blh bawak.siap berbeg kan prada lg. haha

  1. sori bro..
    gua bukan dak plkn..
    tukg urut..?
    pelik..jauh2 pegi jadik tukg urut..
    mesia ni senang je kalau mau jd tukg urut...
    ko jd tukg urt kampong pastu bubuh nama tukg urt pencarut...hahaha..
    kidg..
    takpayahla bawak salji klu cmtu..prada tuuu..
    mwahaha..

  1. bkn dak plkn??
    ini sudah bgs. blh jd geng ni. sbb aku pn tak kne plkn. hahaha.
    tukang urut part time je. bl ade request.hahahaha.
    tukang mencarut mmg full tym even tak begaji.
    eh..ape slhnye gn prada. tuk ko sume yg tak blh jd blh.ke ko nk CK? haha

  1. aahh..xda..
    ak xnk geng ngan ko..
    rumah ko byk kerengga..
    hahah..

    apa hal ck?
    gucci xda?haha..

  1. haha.. brani ko refused offer aku!
    umah aku mn ade kerengga.
    lipas tu bnyk la gak.
    tikus kadang2 je dtg. tgk mood.

    gucci mn blh. gucci aku pny la.kalo ko nk ko g Petaling street tu.haa

  1. Anonymous says:

    enchek ;

    hahah..
    angsa xda ka??

    itu yg fake punya..
    apahal la lu bro..
    sana murah kot..
    xkn 1 pon berkira..
    mwahahah..

  1. malas nk log in le tu.ape nk jd ngn ko ni.
    ko igt rumah aku zoo? sume nate nak ade.hahahah. yg kecik2 ade la cam semut, lipas, kerengga.

    mmg la cni murah.sbb yg klua duitnye aku.meh bg aku wallet ko, confirm ko rase mahal pastu.hahahaha

  1. Anonymous says:

    klu log in kena ada duit lg bro..
    hahah..
    mn bulih..
    kita tukar la...
    ko bg prada..
    ak bg dompet reput ak tu..
    amacam?ad bran?
    hahah..
    ke ko nk mcm mn..?
    haha..
    tp pastikan tiada semut,lipas,dan kerengga..

  1. pemaleh log in cakap jo.
    dompet reput?
    kalo dompet reput tu pnah d pkai oleh johnny deep sbelum ko, mmg aku dgn hepi amik n aku adiahkan seluruh gucci dan prada yg aku ade.
    haha
    aku bran je.. besi bran pn xbran cam aku

  1. Anonymous says:

    yg jony dip tu pakai ..
    ak punya la tu..
    dia pinjam masa movie pirate hari tu..
    nk bagi nampak mcm lanun betol..
    mwahaha..