i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

lagi lagi aku

Posted: December 13, 2009 by si blogger kerek in
3

aku tak rakus mengejar maksud kehidupan
sebab aku tau ia akan berakhir
tapi aku tau yang aku memang tamak
sebab aku tau ia akan berakhir
.
aku pandang alam
aku puji tuhan
aku pandang diri
aku maki sendiri
.
aku lihat insan
aku senyum sendiri
aku lihat tulisan
aku senyum lagi
aku dengar lagu
aku senyum lagi
.
aku tau marah
aku tau suka
aku tau excited
aku tau hambar
aku tau sedih
.
aku bukan kebal
jadi aku rasa sakit
aku rasa sengal
aku tau rasa darah
aku tau apa penyakit
.
aku nikmati semua
aku syukur semua
tapi untuk aku bersujud?
entahlah bila.....
.
.
semayang la bodo! pemalas! tuhan tarik nikmat baru tau!! bongok!!

3 masuk angin kuar asap:

  1. kamu pandai berpuisi..bagus yb ni

  1. wee wee..
    mak ade orang suke entri ni!!