i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

talian hayat

Posted: December 23, 2009 by si blogger kerek in
1

mahu aku nyatakan di sini
jangan samakan dia dengan aku
mahupun bezakan aku dengan dia

seperti mana aku tak pernah berdengki dengan masa depan kau
jangan kau mahu sebok dalam urusan dunia baru aku

jangan pernah terfikir untuk hubungi aku kerana rindukan dia
jangan berharap aku mahu terima segala gundah kau bila dia mula berubah

kau teruskan sisa hidup kau dengan dia
dan aku akan bergumbira di alam fana
bukannya susah
dan jangan sekali ingat kau boleh merubah hidup aku

aku bukan kawan baik kau
aku hanya pernah berkongsi suka duka hidup kau
dan kali ni aku bukannya badut untuk gembirakan kau

nampak tanah perkuburan cupid?
itulah arwah cinta kita
kita?
puki!

talian hayat kau sudah habis!


pergh! tak pernah aku mencarut puki. ni memang dah jadi pencarut terulung da ni. aku hanya bermonolog. bukan untuk mengeruhkan otak sesape.

1 masuk angin kuar asap:

  1. nz says:

    "(Iaitu) orang-orang yang beriman dan tenang tenteram hati mereka dengan zikrullah". Ketahuilah dengan "zikrullah" itu, tenang tenteramlah hati manusia. [Ar-Rad: 28]

    :)
    :)