i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

kau sape? aku sape

Posted: December 6, 2009 by si blogger kerek in
0

walau aku bisa secantik bulan
aku tetap bukan bulan
walau aku mampu memberi sinar
aku tetap bukan mentari

jadi kau hanya membuang masa
jika menyuruh aku menjadi seperti itu ini
akhirnya aku tetap aku

aku tetap akan selekeh begini
aku akan tetap tak bersolek hari ini
aku akan degil begini
sehingga kau pergi dari menjadi pembantu peribadi

dan, aku perlu berubah untuk?
untuk menjadi pasangan sehidup semati?
kalau itu, aku akan tetap selekeh sewaktu menjadi suri rumah kau nanti

aku perlu bersolek hari ini untuk?
hadir parti?
kalau itu, gunakan double ganti diri aku dan badut untuk teman -teman kamu

dengan rela hati aku letak jawatan sebagai kekasih hati
aku bukan membenci tapi rela menjadi diri sendiri
dan seperti kata angkuh mu selalu 'suka hati mak bapak kau je nak suruh aku itu ini'
sekian.



wakakaka.. gile lawak.sape nk suh aku brubah siap la la ko.aku keja ngn lori sampah

0 masuk angin kuar asap: