i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

blog mereka

Posted: December 4, 2009 by si blogger kerek in
6

aku selalu bace blog orang lain. dorang macam ade magic yang buat aku terus bace. memang ada and i just cant stop read. aku akan bace biar pun post untuk 11 bulan lepas.

aku nampak semangat diorang
aku nampak uniknya diorang
aku nampak yang indah dari diorang

sumtimes i wish to be her sister
just to know how she really is
sumtimes i just wish to be his lover
just to understand the way he think

aku cube sangat untuk dapatkan yakin dari blog tu
tapi aku tak jumpa
aku jumpa azam diorang
and i dont know why i have this blog.

why i have this blog? dulu2 aku nk on blog ni sebab nak tulis semua bende yang jadi mase aku jadi journalist. aku takut aku terlupa tempat-tempat yang aku pegi. tapi, memang aku tulis 2 3 entri je pasal tempat2 yang aku pegi. lepas tu, mane ade mase dah. nak tulis article lagi, nak sosial lagi. hahahaha. gile best sosial mase dulu2. gaji beriban abis cam tu je. memang tak senonoh. ala, ump 22 mase tu. aku sangat mentah. duk umah sewa sendiri. sorang2. nak wat ape? sosial je la. and smpai sekarang aku rase aku still tak matured lagi. mama boleh bagi testimoni, angah boleh jadi jury.


tp aku rs fynn jamal tu d over rated kan la...huhu :D

6 masuk angin kuar asap:

  1. Crazee Lazzy says:

    now umur ko bape? ko sgt2 misteri... hahha

  1. aku misteri? wow! besnyer..!
    aku sebaye ngn ko.haha.. sriyes.
    aku misteri sbb ko xknal aku. ape daa

  1. Crazee Lazzy says:

    hahaha... yelah ko sgt2 misteri... wording merah melambang ko ganas... wakaka... suke2 je aku.. yeye je same baya aku? aku bace entry ko ko dah lame keje pegang duit riban2... haahhaha...

  1. aku sk wane merah tu yg aku nyer wording merah.lgpn aku ni rabun aym. haha. tol la aku 23.. demi Allah.jd journalist kaye weh.satu artikel dpt rm170.sbulan 10 artikel. campur basic 1.5. kan kaye tu..bg aku le.
    .
    aku bek xsuke nipu

  1. Crazee Lazzy says:

    ouwh yeke? gler ah.. leh x ko ajarkan aku? dulu ko kje freelance ke or ngn mane2 magazine?

  1. dulu aku kje journ tuk website. freelance,stkat tlg kwn dl pnah. ko nk jd freelance ke?kwn aku ade la yg wat..