i always try to write something. but somehow it happened to be a disaster entry

perasaan?

Posted: December 17, 2009 by si blogger kerek in
0

setiap cubit perasaan itu indah

biarpun hanya sakit hati

tak mungkin aku tak peduli

sisa hampa itu pun indah

Allah maha hebat

kurniakan aku suatu magic

digelar perasaan


perasaan itu

adakala membuat kita terdetik

pasti ada yang tak elok berlaku


perasaan itu

menjadikan semuanya bertambah indah bila kejadian sekitarnya enak


hati atau perasaan?

hati adalah organ semata

perasaan sebenarnya bukan lahir dari hati

perasaan itu terhidup dalam diri

ia bukan di mana-mana organ

dan ia bukan organ


jadi perasaan itu?

entah... yang penting bukan organ

biar aku rasa jiwa aku parah

aku tiba teredar,

sebab ada nya perasaan ini aku mampu rasa jiwa patah

terima kasih Tuhan

kerana aku punya perasaan

dan aku tak akan layan orang seperti tiada perasaan

tapi dengan sepenuh perasaan


sebab magic yang aku terima ini pun mereka ada

sakit, hampa, gembira segala

tapi tolong jangan main perasaan

sebab ia bukan sesuatu yang mampu buat aku tertawa untuk menikmati kehidupan



......................................dull

0 masuk angin kuar asap: